Un Erasmus de Forcarei en Reggio Emilia: «É unha experiencia que recomendo»
EMIGRANTES A CORTO PLAZO
El forcaricense Cristian Vila Barros es uno de los alumnos de la zona que este curso se han beneficiado del programa Erasmus+ de la Diputación de Pontevedra. La beca le ha permitido irse a Italia para completar su formación práctica al tiempo que conoce otra cultura. A un mes de terminar la beca, Cristian está encantado y recomienda la experiencia. «Quen teña oportunidade debería facelo por moito que lle impoña irse a un país diferente. É unha experiencia bonita para vivir e ademáis prepárate para o que teñas que facer no futuro», cuenta.
El forcaricense estudió el ciclo de Sistemas microinformáticos e redes en el IES Antón Losada de A Estrada. El día 27 de septiembre llegó a Reggio Emilia para trabajar seis meses en la empresa IP 4Work, con una beca de 1.300 euros al mes que le da para vivir, compartiendo piso con dos italianos. «Na empresa son un pouco a chave inglesa. Fago de todo, tanto temas de administración en Excel e bases de datos como arranxar un ordenador que trae un cliente, que é o que máis me gusta», explica. «Co idioma tiven máis problema do que esperaba. Hai moitas palabras trampa. Agora xa entendo todo. O falar resísteme un pouco, pero se a cousa se complica paso ao inglés», cuenta.
Su adaptación al medio ha sido excelente. «É un tópico, pero somos bastante parecidos», indica. «Pola comida quedaba aquí. Ata aprendín a facer moitas receitas italianas», dice riendo.
Lo que echa de menos Cristian son su familia, sus amigos y sus gatos. Desde septiembre no ha vuelto a casa, así que le puede la morriña y ya está deseando verlos a todos el próximo 31 de marzo. Después, buscará trabajo en Galicia.