Raúl Alfonsín ya recibió el título de Fillo Adoptivo de Lalín en 1984

j. b. LALÍN / LA VOZ

ARGENTINA

No disponible

El gobierno lamentó la «incompetencia política» de Cuíña al proponerlo

06 jul 2021 . Actualizado a las 14:26 h.

La propuesta de Rafael Cuíña de nombra Fillo Adoptivo de Lalín a Raúl Alfonsín se topó con que ese reconocimiento ya está en vigor desde 1984, cuando su padre era alcalde y con la concesión además de la Medalla de Ouro del municipio. Desde el gobierno local mostraban ayer su sorpresa por la «incompetencia política» del coordinador de CxL. Ante ese error, argumentan que «Cuíña ven de demostrar que a alcaldía de Lalín só lle interesaba para figurar, xa que non se preocupou nin de saber quenes eran os fillos ilustres e os fillos adoptivos». «Lalín lle interesa para quedar ben, non para mellorar a vida dos seus veciños», criticaron ironizando con que podía haber pedido «que se constrúa un novo concello, que se faga un Lalín Arena, que se cree a Feira do Cocido, que se pida para Lalín unha axuda para cambiar todas as luminarias ou que se nomee a Ramón Aller fillo adoptivo».

El gobierno local tildó de «monumental metedura de pata» la iniciativa de Rafael Cuíña, además de considerar que parasita iniciativas de compañeros de la corporación o proponer «ideas peregrinas que ou xa se fixeron ou non teñen sentido». Para los populares, está desautorizado a liderar su grupo municipal. «Facer oposición é moito máis que saír nos medios e andar escribindo ocorrencias nas redes sociais», incidieron para remarcar que «despois de ouvir vinte veces nos plenos a súa relación con Alfonsín, o de que xantara na súa casa, está claro que só lle interesaba a súa figura para campar, pero non pola súa dimensión humana e a repercusión que lle deu o pobo de Lalín».

Uso de los remanentes

Desde el gobierno local también respondieron a CxL sobre el uso de los remanentes, recordándoles que hasta el 70 % irá al rural, «

que tanto maltratou e deixou esquecido

». Explicaron que la mayoría de ese dinero ya se consignó entre los plenos de abril, mayo y junio, con destino otorgado. Piden a Cuíña que se informe ya que los planes de obra fueron anunciados y evitar así «

facer o ridículo de pedir cousas como que se gasten uns orzamentos aos que el mesmo xa lle deu o visto e prace ou como mínimo suponse que estudiou porque foron a pleno

».

La mejora de la pista del Arena se acometerá a mediados de julio

Para el gobierno local, detrás de las dudas de CxL sobre la mejora en plazo de la pista del Lalín Arena está su obsesión por atacar a determinados concejales. Incidieron en que ya se anunció que esas labores de mantenimiento se harán a mediados de julio. Unos trabajos que, para el edil de Deportes, Avelino Souto, le deberían haber preocupado hace cuatro años, «xa que o mantenemento da pista do Lalín Arena tiña que terse feito entre 2017 e 2018 pero o goberno de Cuíña negouse a facelo». Cuestionó que no hubiese en el anterior mandato trabajos básicos en el Arena.

Respecto al dinero para reparar canalizaciones, con dudas sobre transparencia, replican que «foi un expediente que pasou polo pleno e que saíu adiante co seu voto». «Ou minte dicindo que non hai transparencia ou vai aos plenos sen saber nin o que se analiza en cada punto», añaden.